Rektörümüz Prof. Dr. Nihat Şındak’tan İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir’e Hayırlı Olsun Ziyareti

 

Rektörümüz Prof. Dr. Nihat Şındak, İl Emniyet Müdürlüğü görevine yeni atanan Mehmet Özdemir’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Ziyarete Üniversitemiz üst yönetimi de eşlik etti.

 

İl Emniyet Müdürlüğü makamında gerçekleşen ziyarette; yeni görevin hayırlı olması temennisinin yanı sıra kamu güvenliği, üniversite-emniyet iş birliği ve gençlere yönelik yürütülebilecek ortak çalışmalar üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.

 

İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir, nazik ziyaretlerinden dolayı Rektörümüz Prof. Dr. Nihat Şındak’a ve beraberindeki heyete teşekkür etti. Rektörümüz Prof. Dr. Nihat Şındak ise misafirperverliğinden ötürü Özdemir’e şükranlarını sunarak yeni görevinde başarılar diledi.

 

Ziyaret, karşılıklı iyi niyet ve başarı temennilerinin ardından fotoğraf çekimiyle sona erdi.


Sosyal Medya Hesaplarımızdan Bizi Takip Edebilirsiniz:

BERFİN AYDIN (0484) 212-1111 /
Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
23 Haziran 2026